Sunday, March 6, 2016

Schedule Post

Assalamualaikum..

Lately I haven't been posting things
Rasa cam too tired to think.
Too tired to talk
And to tired to care.

For fast relief, aku taip apa yang aku nak
Dekat notes phone dulu
And later on if perlu pindah ke sini.

You might be asking,
"Apa jadah pompuan ni duk sebar
masalah hidup dia dekat internet ni?"

"Macam takde life je"

"Dasar attention seeker"

Cakap lah apa kau nak cakap,
I'm documenting my ups and down
Supaya bila aku baca, aku igt apa yg jadi 
Sepanjang hidup aku.
Sebab aku tak boleh nak ingat semua.

Tak tahu lah kalau memory kau bersaiz 1TB


"Kenapa perlu dedahkan dekat blog?"


Eh kau ni banyak tanya la aku sekeh kang.

The point is (dah termelalut)
Entry2 selepas ni semua schedule and dah lepas
Bukan recent, sebab aku taip dekat notes dulu

Mungkin ayat dia kasar tapi right at that exact time,
Aku mungkin dah tak rasa apa.

Just macam throwback. Paham tak?

Haha lantak kau lah nak paham ke tak.

K dah.

0 mangkuk maggi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...