Thursday, February 18, 2016

Sejenis move on yang tak tahu lah dah kali keberapa

Je

I just want u to know something..

Aku tepikir

Ada sebab mungkin aku tak boleh dengan kau sekarang
Sebab mungkin sebenarnya aku yg belum ready lagi
Aku belum ready dari segi kewangan, kematangan, kerajinan. Haha
Aku mungkin jugak belum cukup ready mental 
utk jadi seorang isteri nak jaga kau hari hari
Aku mungkin belum ready nak layan kerenah anak2 kita 
kalau tetiba dah ada nanti

Mungkin lah mungkin aku taktau

Mungkin juga kita tak boleh bersama sekarang sebab Tuhan tu nak matangkan aku. 
Mungkin Dia tau dugaan besar pulak nnt tuk aku nak jaga kau.
So Dia suruh aku bawak besaba dulu dgn luka & derita 
supaya nanti mungkin kalau kita ditemukan lagi sekali 
tahap susah nak jaga kau tu dah jadi level pandang sebelah mata je tuk aku. Haha




Tu pun, kalau lah ditemukan balik. Kan. Hahah




Mungkin juga Dia nak kau pergi dulu 
sebab Dia nak bagi kau sedar & rasa yang cuma memang aku je boleh jaga kau 
takde org lain yg boleh ganti tempat aku 
(ni ayat aku puji diri sendiri abaikan haha)

Mungkin.. Kita taktau..

Kalau betul cmni takpelah sampai masa kita bertemu la balik. 
Kalau tak.. Kau boleh la teruskan hidup kau. Kau tak rugi apa2..

Jgn risaukan aku. Sebab bila paksa2 ni aku jd memberontak je. 
Lantak la aku free spirit sampai ke tua pun.

Aku pecaya Tuhan jaga aku. Aku pecaya Dia jaga kita. 
Dah sebaik2 perancangan ni mungkin. Kau tenang je k. 
Kau sentiasa dalam hati aku walaupun aku takdapat nak memiliki kau. 
Mungkin tu yg terbaik tuk kita. 

Pergilah. Aku redha. Pls be happy, even if its not with me.



************************

Update as of 17 February 2015, 5:40pm,

Kau go thru entry lama aku kan 
Buat malu aku je kuajaaa..

Aku tau. 
Kau dah berlapang dada dah tu.
Sikit je lagi tu..

Aku tau.

Semoga kau tenang k semoga kau tenang.

Aku pun tak tau lah 
Apa macam2 sgt bnd jadi kat kita dalam masa 10tahun ni
Macam takde org lain je aku nak baik & nak carik gaduh.

Je..

Je veux être avec toi pour toujours..
Veux-tu m'épouser?


Takpelah.

Bye


0 mangkuk maggi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...