Tuesday, February 23, 2016

Dear birthday girl,

I am writing this as of 22 February 2016 7.00pm

What do I want for this year's birthday?





**************************************

Mungkin ini selfish tapi
Aku tak pernah nak kan sesuatu sekuat ni
Tapi..


I just want you.
To come back to me
And live forever with me

I'll care for you for the rest of your life.
I've done that before
And even now. 

Kenapa untuk future aku tak boleh pula.

**********************

It's just a wish.
A freaking wish.

My definition of happy and complete 
Is to be with you
Secara halal.

You complete me baby.

Kenapa banyak sangat halangan ni.

Orang ketiga biasa nya jahat.
Ada tu dia saje je bukan dia betul nak pun
Dia mungkin juga tak rasa apa sebenarnya.

Tapi kenapa aku sakit.

Kalau aku ujian untuk kau,
Kenapa aku rasa sakit sama?


Takpelah. 
Ini cuma wish.
Aku tau aku takkan dapat pun apa aku nak.

Happy 26th birthday zizaieleen.

Be strong.

Even when you feel like dying.


Mi sambung tengok Edward Scissorhand je ni.
Tempat 12malam mi tidur.

I love you baby.
I really do love you.

0 mangkuk maggi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...