Sunday, January 31, 2016

So This Is My Story of My First Love Part 4

Hi.

Well I thought I'm gonna stop writing about him 
Since he's getting married, but...

It's unexplainable. Seriously..

I don't think I'm able to refresh back all the past memories
Actually I can, but I choose not to.
Cz it hurts. It really hurts..

For today's entry, nothing much.
Just a freaking song for him
Like i dont know why it suits him. 

Suit my current feeling too. Or whatever you might say.

Siapa yang kenal aku tau, aku bukan jenis dengar lagu melayu.
Ni kan pula lagu rock kapak.

Tapi aku taktau lah kenapa semenjak dua menjak ni
Lagu lagu ni lah yang aku pasang waktu kerja.

Ok lah.

Sorry Peter, I could not unloved you.
But I hope you're really happy.
I hope I'll stay cool. 

Tho I know for sure that I'm not.

Bye now.

*************************************************************

Kau umpama bunga
yang mekar di hatiku
Ku harap kau mekarlah
selama-lamanya

Kau umpama bintang
menyinari hidupku
Ku harap kau
terus bersinar

Di ketika kau
Perlukan aku
Sentiasa aku
Ada di sisimu
Di ketika
Rindu padamu
Terasa cinta
Semakin dalam

Sayang
Kasihku abadi
Cintamu mekar
Di hati ini

Kau dalam ingatan
Di sepanjang hayatku
Demi teguhnya cinta
Selama-lamanya 




P/S: Aku harap rasa ni hilang. Hilang. Hilang. Hilang. Hilang. Hilang. Hilang. Hilang.



0 mangkuk maggi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...